Kliknij na wyróżnioną datę, aby przejść do wydarzenia.
Data publikacji:
Centralny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich serdecznie zaprasza do udziału w szkoleniu z ekspertem zewnętrznym pt. „Wyłanianie wykonawców w projektach finansowanych ze środków Funduszy Europejskich”.
Spotkanie odbędzie się 4 grudnia 2019 r. w godzinach 10:00-16:00 w sali konferencyjnej Centrum Projektów Europejskich przy ul. Domaniewskiej 39A.
Dla kogo?
Na spotkanie zapraszamy osoby realizujące projekty współfinansowane ze środków FE i zainteresowane uzyskaniem wiedzy w zakresie zasad stosowania zasady konkurencyjności oraz aspektów udzielania zamówień do 30 tys. euro w świetle obowiązującej ustawy. Szkolenie pozwoli uporządkować wiedzę w zakresie procesu prawidłowego wyłonienia wykonawcy, wyboru oferty - w zależności od tego, czy beneficjent jest zobligowany do stosowania prawa zamówień publicznych, czy też nie.
Program szkolenia
10.00 - 11.30
MODUŁ I
Akty prawne w zakresie udzielania zamówień publicznych współfinansowanych ze środków UE (koncentracja uwagi na wspólnych elementach tych dokumentów):
11:30 – 11:45 Przerwa
11:45 – 13:15
MODUŁ II
13:15 – 13:30 Przerwa
13:30 – 15:00
MODUŁ III
15:00- 15.30 Przerwa obiadowa
15:30 – 16:00
MODUŁ IV
16:00 Zakończenie szkolenia
Jak wziąć udział w spotkaniu?
Formularz zgłoszeniowy (plik do pobrania tutaj) prosimy wysłać e-mailem na adres: spotkania@cpe.gov.pl
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny.
Organizator:
Centralny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich
ul. Żurawia 3/5, 00-503 Warszawa
W przypadku pytań dotyczących spotkania prosimy o kontakt mailowy pod adresem: spotkania@cpe.gov.pl lub telefoniczny pod numerem 22 378 31 77.